مانیتور استوک و دست دوم
نوشته شده توسط : faramarz

 مانیتور استوک و مانیتور دست دوم را با ارزان ترین قیمت و با بیشترین تنوع هوپاد کامپیوتر خریداری کنید
مانیتورهای استوک و کارکرده وارداتی و حرفه ای را تنها با چند کلیک بخرید. این مانیتورهای وارداتی از اروپا و آمریکا سفارش داده شده و از اصفهان به سراسر کشور ارسال می شود. مانیتورهای مستعمل و وارداتی ما فوق العاده تمیز هستند و با نازلترین قیمت عرضه می شوند. این مانیتورهای اورجینال دارای ویژگی های مختلفی مانند پنل IPS، پورت HDMI و کیفیت تصویر و بازی Full HD هستند. علاوه بر این، برخی از مدل های این مانیتور اصلی که برای کامپیوتر در نظر گرفته شده است، مجهز به اسپیکر، وب کم و میکروفون هستند.

ورک استیشن استوک اینجا کلیک کنید.

طیف گسترده ای از نمایشگرهای استوک و کارکرده
مانیتورهای استوک وارداتی با برندهای مختلف دل، اچ پی، سامسونگ، ال جی، بنکیو، لنوو، ویوسونیک و ... با بهترین کیفیت و بهترین شرایط به صورت فیزیکی بر روی کامپیوتر به فروش می رسد. مانیتورهای ما علاوه بر برندهای مختلف به دسته های دیگری نیز تقسیم می شوند.

 مانیتور استوک اینجا کلیک کنید.

در دسته بندی قیمت شاهد سه مدل مانیتور استوک مناسب برای کامپیوتر هستیم. کلاس اکونومی که ارزان ترین مدل است تا دو میلیون تومان، میان رده دو تا سه میلیون تومان و کلاس حرفه ای از سه میلیون تومان به بالا قیمت دارند.

همچنین در ویژگی سایز صفحه نمایش چهار دسته بندی مختلف برای مانیتور اصلی و دست دوم داریم. مدل های کوچک شامل صفحه نمایش های زیر 20 اینچ، مدل های متوسط ​​شامل صفحه نمایش های 21-23 اینچی و مدل های بزرگ شامل صفحه نمایش های 24 اینچی و 27 اینچی به بالا هستند. این مانیتورهای استوک در پنل های IPS، TN و MVA موجود هستند. علاوه بر این، این مانیتورهای اصلی و کارکرده دارای پورت های مختلفی مانند HDMI و DisplayPort با وضوح تصویر متفاوت مانند Full HD، 4K (UHD) و 2K (QHD) هستند.

این تنوع تمام نیازهای شما به یک مانیتور کامپیوتر را پوشش می دهد که شامل فعالیت های مختلفی مانند بازی، چند رسانه ای و فعالیت های خانگی است. مانیتورهای حرفه ای کارکرده و استوک با پایه های بالابر و VESA که قابلیت چرخش صفحه نمایش و تنظیم ارتفاع را دارند در برندهای مختلف در کامپیوتر هوپاد موجود می باشد. این مانیتورها برای فعالیت های حرفه ای مانند برنامه نویسی و گرافیک مناسب هستند.

گارانتی نمایش سهام و دوره تست
تمامی مانیتورهای اصلی و کارکرده توسط کارشناسان ما تست و بررسی شده اند. این محصولات دارای ضمانت سلامت و اصالت محصول می باشند. علاوه بر این، این مانیتورهای کاربردی یک دوره آزمایشی هفت روزه دارند. در صورت بروز مشکل در مانیتور، امکان عودت آن تا هفت روز پس از تحویل وجود دارد.

نمایش پرداخت آنلاین و تحویل سهام در سراسر کشور
پرداخت سفارش به صورت آنلاین و از طریق درگاه های امن بانکی با پشتیبانی از کارت شبکه شتاب امکان پذیر است. صفحه نمایش کامپیوتر هوپاد با بسته بندی مناسب به سراسر کشور قابل ارسال می باشد. همچنین در صورت نیاز به کابل برق یا تصویر می توانید در هنگام خرید درخواست خود را در قسمت یادداشت ها بنویسید. با توجه به حساسیت صفحه نمایش و شکنندگی آن، ارسال این محموله توسط تیپکس و باربری انجام می شود.





:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: